Filosofiforeningen for videregående skole jobber med filosofi for ungdom. Vi arrangerer blant annet to ulike mesterskap i filosofi, vi arrangerer en årlig Filosofidag i Fritt Ords lokaler i mars, og i samarbeid med Nansenskolen arrangerer vi  Nansenskolens filosofidag i januar. Hvert år sender også en norsk delegasjon til Filosofiolympiaden som beskyttes av FISP og UNESCO. Vi følger med på utvikling i læreplanen for filosofi i skolen, og arrangerer to årlige nettverksmøter for våre medlemmer. Her på hjemmesiden kan du finne ut mer om hva vi holder på med. Ta gjerne kontakt om du er interessert i vårt arbeid. Velkommen hit til oss!

Nyheter om arrangementer, essaykonkurranser, resultater, vinneressay og juryomtaler vil du finne her: Nyheter